Pagina's

zaterdag 5 maart 2016

Trui uit Stof voor durf het zelvers 2

Het eerste boek Stof voor durf het zevers heb ik. Eerlijk, ik maakte er nog maar 1 iets uit.  Het boek Stof voor durf het zelvers zou verandering brengen.  Zoveel verschillende modellen met een paar basispatronen. Het boek daagt je ook uit om zelf creatief aan de slag te gaan.  Om te durven.  Toch duurde het nog even vooraleer ik de stap zetten.

Onlangs maakte ik een K3-kleedje. En voor het patroon maakte ik gebruik van het patroon uit SVDZ2.  Een prachtige pasvorm. Dit model ga ik zeker en vast nog maken.

En nu dus een trui.  De trui met knopen op de schouders. Telkens ik zo'n trui in blogland zie passeren, kriebelt het.  Dit moest ik toch ook kunnen.  Eenvoudig patroon. Goede uitleg in het boek. Maar zoals vaker ontbrak de tijd.  Tijd die ik spendeerde aan leren drummen.  Maar nu moest het drummen even wijken voor het naaien.

En voila, hier is hij dan: dé trui.

Trui SVDZ 2 - stoffen: blauw = joggingstof; rood met bloempjes = lichte tricot

2 opmerkingen :